![4rider](/upload/motocykle/logos//logo%281%29.png)
-
-
Koszyk jest pustySuma 0
-
IXIL Tłumik HONDA CBF 600 04-11 (PC38) typ SOVE
![IXIL Tłumik HONDA CBF 600 04-11 (PC38) typ SOVE IXIL Tłumik HONDA CBF 600 04-11 (PC38) typ SOVE](/images/motocykle/448000-449000/I-IL-Tlumik-HONDA-CBF-600-04-11-PC38-typ-SOVE_%5B448839%5D_480.jpg)
![IXIL Tłumik HONDA CBF 600 04-11 (PC38) typ SOVE IXIL Tłumik HONDA CBF 600 04-11 (PC38) typ SOVE](/images/motocykle/448000-449000/I-IL-Tlumik-HONDA-CBF-600-04-11-PC38-typ-SOVE_%5B448839%5D_480.jpg)
![IXIL Tłumik HONDA CBF 600 04-11 (PC38) typ SOVE IXIL Tłumik HONDA CBF 600 04-11 (PC38) typ SOVE](/images/motocykle/448000-449000/I-IL-Tlumik-HONDA-CBF-600-04-11-PC38-typ-SOVE_%5B448840%5D_480.jpg)
![IXIL Tłumik HONDA CBF 600 04-11 (PC38) typ SOVE IXIL Tłumik HONDA CBF 600 04-11 (PC38) typ SOVE](/images/motocykle/448000-449000/I-IL-Tlumik-HONDA-CBF-600-04-11-PC38-typ-SOVE_%5B448840%5D_480.jpg)
![IXIL Tłumik HONDA CBF 600 04-11 (PC38) typ SOVE IXIL Tłumik HONDA CBF 600 04-11 (PC38) typ SOVE](/images/motocykle/476000-477000/I-IL-Tlumik-HONDA-CBF-600-04-11-PC38-typ-SOVE_%5B476558%5D_480.jpg)
![IXIL Tłumik HONDA CBF 600 04-11 (PC38) typ SOVE IXIL Tłumik HONDA CBF 600 04-11 (PC38) typ SOVE](/images/motocykle/476000-477000/I-IL-Tlumik-HONDA-CBF-600-04-11-PC38-typ-SOVE_%5B476558%5D_480.jpg)
Cena przesyłki | 0 |
Dostępność |
|
![image](/site/ebc/theme/b2c/images/zdjecia/ixil_logo.png)
Tłumik IXIL HONDA CBF 600 [04-11] (SOVE)HOMOLOGACJA
Tłumiki są produkowane w hiszpańskiej fabryce firmy IXIL z najwyższej jakości komponentów. Tłumiki typu SOVE, komorowe, są produkowane ze stali nierdzewnej z polerowanym satynowym wykończeniem. Posiadają stożkową zaślepkę z wysokiej jakości polimeru, wykończoną w czarnym kolorze. Tłumik posiada demontowalny dbKiller. Długość całkowita około 423 mm, waga około 3000 gr.
![image](/site/ebc/theme/b2c/images/zdjecia/sove.jpg)
Pasuje do modeli
O Firmie Ixil
Hiszpański producent koncówek tłumików do motocyki, quadów i skuerów, który jest znany w naszym kraju od lat. Firma specjalizuje się w układach wydechowych do tuningu optycznego i dźwiękowego przy zachowaniu bardzo atrakcyjnych cen oraz jakości. Dodać należy, że końcówki motocyklowe są wyposażone w standardzie, w wyciągane wkładki tłumiące tzw. dbKiller (nie dotyczy tłumików L2X oraz SCCL), które po demontażu, przekształcają końcówkę w racingową, znacznie poprawiając parametry silników. Tłumiki te charakteryzują się basowym brzmieniem.
- Producenci